Servicedesk medewerker IT (tijdelijk)

Ben jij een communicatief sterke IT-supportmedewerker met ervaring in Microsoft 365 en Cloud-omgevingen? Heb je affiniteit met klantgericht werken en wil je tijdelijk bijdragen aan het verbeteren van de ICT-dienstverlening bij een toonaangevende organisatie in de juridische sector? Dan is dit jouw kans!

De organisatie

Deze organisatie is al meer dan 25 jaar actief in de ICT-sector en is marktleider binnen de juridische dienstverlening. Dagelijks zetten ruim 90 betrokken professionals zich in voor innovatieve en betrouwbare ICT-oplossingen voor advocaten, notarissen en gerechtsdeurwaarders.

Samenwerking, innovatie en klantgerichtheid staan centraal. Binnen het team heerst een open en professionele werksfeer waarin kennisdeling, persoonlijke groei en kwaliteit voorop staan. Medewerkers worden aangemoedigd om mee te denken en samen te bouwen aan duurzame oplossingen voor de klant.

Functieomschrijving

De servicedesk speelt een essentiële rol in de ondersteuning van klanten. Door een recente toename in het aantal supporttickets is er tijdelijk versterking nodig. Je wordt onderdeel van een flexibel team dat werkt vanuit het kantoor in Amersfoort. Klanttevredenheid staat voorop: snel schakelen, duidelijke communicatie en het nakomen van afspraken zijn essentieel.

Als Servicedesk Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het zelfstandig oppakken van supporttickets. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, analyseert problemen, biedt passende oplossingen en zorgt voor heldere terugkoppeling. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Oppakken en oplossen van eerstelijns tickets (gebruikersvragen, trage systemen, printerproblemen, applicatie-installaties);
  • Werken met Microsoft 365, Windows Server en Cloud-omgevingen;
  • Communicatie met klanten per telefoon of remote sessies;
  • Eventueel doorzetten of oplossen van complexere tickets (2e/3e lijn);
  • Zorgvuldig verwerken van tickets in het systeem met duidelijke notities.

Wie wij zoeken

Wij zoeken iemand die snel zelfstandig aan de slag kan, goed communiceert en denkt in oplossingen. Jij bent iemand die klantgericht werkt en energie krijgt van het helpen van mensen met IT-problemen.

  • MBO 4 of HBO-opleiding richting ICT (afgerond of studerend);
  • Minimaal 3 dagen per week beschikbaar, bij voorkeur 4 à 5 dagen;
  • Technische kennis van Microsoft 365 en Windows-omgevingen;
  • Ervaring met servicedeskwerk is een pré;
  • Je werkt secuur, bent zelfstandig en betrouwbaar;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling.

In het kort

  • Periode: Start z.s.m., uiterlijk 1 juli – voor minimaal 1 maand, met kans op uitloop;
  • Werktijden: Maandag t/m vrijdag, 09:00 – 17:00;
  • Locatie: Amersfoort (op kantoor);
  • Uurloon: €18,14 all-in per uur en reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • Werken bij een innovatieve organisatie met een informele en professionele cultuur;
  • Een mooie tijdelijke kans om ervaring op te doen in een high-performance IT-team.

Interesse?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jochem van Beemen. Jochem is bereikbaar via jochem@studentaanbedrijf.nl of via 088-2200220.

Ben jij de juiste kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Vul dan het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Jochem van Beemen

Solliciteer direct!

Persoonsgegevens

DD slash MM slash JJJJ

Contactgegevens

Adresgegevens

MM slash DD slash JJJJ
MM slash DD slash JJJJ

Opleiding

Max. bestandsgrootte: 25 MB.

Motivatie & Bron