IT-support

Twee IT-supporters gezocht!

Opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een innovatieve apotheek in een app, gericht op het vereenvoudigen van het leven van chronisch zieke mensen. Door zorg en technologie te combineren, bieden ze via de app klanten gemakkelijk toegang tot medicijninformatie, contact met het serviceteam en herinneringen voor medicijninname. Voor de ondersteuning van IT-team van deze klant zoeken zij twee IT-supporters.

 

Opdrachtomschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij opzoek naar twee kandidaten welke beide een van onderstaande functies kunnen vervullen:

Supportfunctie 1:

ICT Helpdesk

  • Het beantwoorden van vragen van medewerkers over de verschillende systemen.
  • Eerste lijn problemen of verzoeken binnen de verschillende systemen oplossen
  • Tweedelijns problemen of verzoeken escaleren naar de juiste teams / externe partijen.
  • Het bijhouden en schrijven van werkinstructies en uitleg van de systemen die wij gebruiken.
  • Het onboarden en offboarden van medewerkers binnen de systemen.

Toegangsbeheer

  • Nieuwe medewerkers voorzien van toegang tot systemen
  • Controleren van toegang tot systemen.
  • Inventariseren en bijhouden van toegang tot systemen.

Systeembeheer

  • In overleg met CISO en waar nodig teamlead, de instellingen van systemen configureren.
  • Onderhouden van de systemen.

 

Supportfunctie 2:

Apparaat beheer

  • Klaarmaken en klaarzetten van apparaten voor (nieuwe) medewerkers (Laptop, Headset, …).
  • Onderhoud / Opnieuw installeren van apparaten van medewerkers (Laptop)
  • Inventarisatie van apparaten van medewerkers en op tijd signaleren als apparaten van medewerkers toe zijn aan vervanging
  • Installeren van nieuwe apparaten binnen MedApp (Netwerk, Labelprinter, …)
  • Onderhoud van apparaten binnen MedApp (Netwerk, Labelprinter, …)
  • Inventarisatie van apparaten binnen MedApp en op tijd signaleren als apparaten van MedApp toe zijn aan vervanging

Netwerkbeheer

  • Het configureren en onderhouden van ons netwerk. (we maken gebruik van Unifi om ons netwerk te beheren)
  • Aanspreekpunt voor het e-zorgnetwerk binnen MedApp.

Compliance

  • Het uitvoeren en monitoren van ons bedrijfsbeleid betreffende informatiebeveiliging.
  • Suggesties doen voor het verbeteren van ons bedrijfsbeleid betreffende informatiebeveiliging.
  • Implementeren Endpoint Management

 

Het is de bedoelding dat de taken onderling worden verdeeld, het is belangrijk dat je elkaar kan ondersteunen en vervangen, samen bekleed je een functie van 40 uur per week. Je komt per persoon uit op 16-24 uur inzet per week. De duur van de opdracht bedraagt ongeveer een jaar, start van de opdracht z.s.m.

 

Meest gebruikte systemen:
  • Google Workspace
  • Sanday Apotheek (APRO)
  • Jira
  • Xelion (telefoniesysteem)
  • 1Password
  • Slack
  • Zoho CRM
  • Zoho Desk

 

Wie wij zoeken

• IT/ICT gerelateerde HBO of WO opleiding
• Zelfstandig en sociaal
• Goed kunnen werken in teamverband

 

Aanbod

Wat wij bieden: Een all-in uurloon van 18,47 per uur en een reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer (woon-werkverkeer).

 

Contact

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jochem. Jochem is bereikbaar via het mailadres [email protected] of via het telefoonnummer 088-2200220

Ben jij de juiste kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Vul dan het onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Solliciteer direct!

Persoonsgegevens

DD slash MM slash JJJJ

Contactgegevens

Adresgegevens

MM slash DD slash JJJJ
MM slash DD slash JJJJ

Opleiding

Max. bestandsgrootte: 25 MB.

Motivatie & Bron