Ben jij de starter in de ICT met een sterke affiniteit in het bieden van ondersteuning bij ICT-vraagstukken? Heb je ervaring in het werken vanuit een centrale Servicedesk en krijg je er energie van om dienstverlening elke dag beter te maken? Dan is dit jouw kans, wij zoeken jou!
Opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een stichting voor openbaar voortgezet onderwijs in Utrecht en omgeving. Samen met zestien andere locaties zorgen ze voor het realiseren en bevorderen van het openbaar voortgezet onderwijs in de regio.
Opdrachtomschrijving
Als ICT-Medewerker bij deze opdrachtgever ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s met ICT-gerelateerde vragen en problemen. Je werkzaamheden zijn verdeeld over zowel de centrale Servicedesk als wel lokale ondersteuning op onze zestien scholen. Je werkt dagelijks samen met ICT-collega’s en de leidinggevende OOP met wie je op de schoollocatie je werkzaamheden afstemt. Je werkzaamheden zijn divers en bestaan onder andere uit:
• 1e lijns en 2e lijns support in samenwerking met onze ICT-partners
• Monitoren van de telefonie-, netwerk- en printomgeving
• Ondersteuning bieden bij beheer van werkplekken en hardware (computers, laptops, printers, digiborden, switches en andere devices);
• Beheer en ondersteuning van Office365 en andere softwarepakketten;
• Troubleshooting en documenteren van netwerk- en bekabelingsproblemen;
• Meedenken over verbeteringen en nieuwe oplossingen om de ICT-dienstverlening steeds beter te maken.
Je komt terecht in een groeiend team dat volop in ontwikkeling is. Samen zorgen we ervoor dat onze collega’s optimaal gebruik kunnen maken van ICT-middelen en dat problemen snel en effectief worden opgelost. Jij kan een actieve bijdrage leveren aan deze groei!
Wie wij zoeken
• Minimaal een MBO-diploma ICT (niveau 4) heeft behaald;
• Communicatief sterk is en mensen op een positief kritische wijze weet mee te
krijgen.
• In staat is om centrale kaders te vertalen naar de praktijk zonder daarbij
uitzonderingen te creëren.
• Affiniteit heeft met werkplekbeheer, networking en Office365;
• Problemen signaleert en niet bang is om met verbeterideeën te komen.
• Flexibel is en het leuk vindt om op verschillende locaties te werken;
• In bezit is van een rijbewijs B
Als je leergierig bent en de basiskennis hebt, zal je de rest in praktijk leren!
Aanbod
• Een all-in uurloon van 19,02 per uur;
• Reiskostenvergoeding van 0,17 cent per kilometer (woon-werkverkeer);
• Een leuke kans om op een flexibele manier meer ervaring op te doen binnen ICT support.
• Grote kans op vaste aanstelling na 1200 gewerkte uren
Contact
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jochem van Beemen. Jochem is bereikbaar via het mailadres info@studentaanbedrijf.nl of via het telefoonnummer 088-2200220
Ben jij de juiste kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Vul dan het onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!