Startdatum: 18 augustus 2025
Ben jij een klantgerichte IT-student met een passie voor techniek en support? Lijkt het je leuk om tijdelijk bij te springen tijdens de start van het schooljaar binnen een mbo-onderwijsinstelling? Dan is dit jouw kans om praktijkervaring op te doen binnen een dynamische leeromgeving!
De functie
Als tijdelijk IT-helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor studenten en medewerkers met IT-vragen. Van wachtwoordresets tot basisinstructies bij softwaregebruik – jij helpt gebruikers snel weer op weg. Ook draag je bij aan de inrichting van werkplekken en het afhandelen van eenvoudige supporttickets.
Je werkt volledig op locatie, samen met collega’s van de interne IT-afdeling.
Jouw taken:
- Oplossen van eerstelijns IT-vragen (denk aan wachtwoorden, printerproblemen, basisgebruik software);
- Ondersteuning bij programma’s en applicaties;
- Inrichten van werkplekken voor nieuwe medewerkers en studenten;
- Verwijzen naar de tweede lijn bij complexere vragen;
- Registreren en afhandelen van tickets;
- Meedenken bij andere voorkomende IT-zaken op locatie.
Wie wij zoeken:
- Je volgt een mbo-4 of hbo-opleiding in de richting van IT (bijvoorbeeld Systeembeheer, IT Support, ICT-beheer);
- Je bent minimaal 4 dagen per werkweek beschikbaar tussen 18 augustus en 19 september 2025;
- Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en denkt in oplossingen;
- Je hebt een servicegerichte houding en communiceert duidelijk;
- Ervaring met IT-support is een pré, maar niet vereist – motivatie en leergierigheid tellen zwaarder!
In het kort:
- Locatie: regio Harderwijk (volledig op locatie)
- Periode: 18 augustus t/m 19 september 2025
- Werktijden: 08:30 – 17:00 uur
- Uurloon: €18,14 all-in
- Reiskostenvergoeding: €0,23 per kilometer
- Duo-inzet (twee studenten) is bespreekbaar, voorkeur gaat uit naar één kandidaat
- Verlenging mogelijk in overleg