Direct op zoek! Voor een full-service ICT-bedrijf in Oldenzaal zijn wij op zoek naar een enthousiaste en communicatief sterke IT-topper die op vaste tijden op maandag, woensdag en donderdag de servicedesk wil ondersteunen.
Opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een ICT-bedrijf gevestigd in Oldenzaal, opgericht in 2001. Het bedrijf is begonnen met het repareren van computers en elektronica voor bekenden en groeide al snel uit tot een professionele ICT-dienstverlener voor het midden- en kleinbedrijf in de regio Twente.
Gezien de groei is er tijdelijk behoefte aan extra ondersteuning op de servicedesk, met name tijdens piekmomenten. De IT-student zal meedraaien binnen het servicedeskteam. Het gaat hierbij om het ondersteunen bij dagelijkse IT-vraagstukken en het registreren en afhandelen van meldingen.
Wat ga je doen?
– Registreren, beheren en opvolgen van binnenkomende meldingen via telefoon, e-mail of ticketsysteem;
– Beantwoorden van vragen van eindgebruikers over IT-gerelateerde problemen;
– Basis troubleshooting bij software- en hardwareproblemen;
– Doorzetten van complexere issues naar de juiste lijn of collega binnen het team;
– Proactief meedenken over mogelijke oplossingen en verbeteringen binnen het servicedeskproces.
Wie ben jij?
– Minimaal MBO-4 ICT, HBO/WO is mogelijk met relevante ervaring (bijvoorbeeld servicedeskervaring);
– T/m medio september beschikbaar op:
– Maandag: 08:30–12:30 uur
– Woensdag: 13:00–17:00 uur
– Donderdag: 08:30–12:30 uur
– Kennis van Windows-besturingssystemen, ervaring met Office 365, kennis van hardware (laptops, desktops, printers), basis netwerkkennis en basisconfiguraties, en vaardigheden in het oplossen van veelvoorkomende IT-problemen;
– Kennis van Autotask en FortiGate is een pré;
– Teamplayer, communicatief vaardig en nuchter.
Wat bieden wij?
– Leuke instapfunctie om op een laagdrempelige manier ervaring op te doen binnen de ICT-ondersteuning;
– Uurloon van €18,14 all-in;
– Reiskostenvergoeding van €0,23 per km.
Tessa van Westerop